.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه‌های امروز کشور، ۳شنبه

به گزارش شمال نیوز به نقل از شهاب نیوز، مهمترین عناوین خبرهای ویژه رونامه های کشور به شرح ذیل می باشد:
انتقاد امام جمعه مشهد به واعظ طبسي؛
امام جمعه مشهد از آيت الله واعظ طبسي توليت آستان قدس رضوي و نماينده ولي فقيه در خراسان انتقاد کرد. احمد علم الهدي که امامت جمعه مشهد را بر عهده دارد در انتقاد از يکي نبودن امام جمعه و نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي با اين استدلال که در تمامي استان هاي کشور امام جمعه مرکز استان و نماينده ولي فقيه يک نفر است، گفت؛ اما در مشهد اين گونه نيست. به گزارش خبرآنلاين علم الهدي که اين سخنان را در جلسه کميته همکاري هاي حوزه علميه و وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد همچنين به بيان مشکلات موجود در حوزه علميه مشهد نيز پرداخت و از مديريت شوراي برنامه ريزي حوزه علميه خراسان که تحت مسووليت واعظ طبسي اداره مي شود انتقاد کرد.


برادر احمدي نژاد: اوباما را گورباچف مي کنيم
برادر محمود احمدي نژاد توصيه کرد؛ ما بايد تلاش کنيم اوباما نيز تبديل به گورباچف ديگري شده و امپرياليسم هم به موزه تاريخ برود. نماينده ويژه رئيس جمهور و دبير کميته دائمي پدافند غيرعامل کشور در همايش پدافند غيرعامل گفت؛ ترفند جديد سردمداران امريکا و اوباما تغيير وجهه امريکا و ضربه زدن به ايران است و از اين رو همان طور که امام (ره) فرمودند بايد کمونيسم به موزه برود و رفت، ما هم بايد تلاش کنيم امپرياليسم نيز به موزه تاريخ برود.


توصيه رسالت به ميرحسين:
يکي از روزنامه هاي جناح راست به ميرحسين موسوي توصيه کرد «هووي احمدي نژاد» نشود. روزنامه رسالت که به طور سنتي ارگان رسانه يي جناح راست محسوب مي شود، در سرمقاله خود، تلويحاً از ميرحسين موسوي خواست کانديداتوري خود را به دوره هاي بعدي رياست جمهوري موکول کند.


دعوت دانشگاه آزادي ها از نوري:
جمعي از فعالان دانشجويي دانشگاه آزاد از عبدالله نوري دعوت کردند در انتخابات رياست جمهوري حضور يابد. به گزارش «فردا» روز پنجشنبه جمعي از فعالان دانشجويي دانشگاه هاي آزاد اسلامي ضمن ديدار با وي از نوري خواستند نامزد انتخابات شود.

منابع مطلع از آماده شدن پرونده پاليزدار جهت برگزاري دادگاه خبر مي دهند. براساس همين گزارش با اينكه كيفرخواست مربوطه صادر شده عناصري از خارج قوه قضائيه تلاش مي كنند مانع برگزاري دادگاه در وقت مقرر و به صورت علني شوند. ضمنا تعدادي از متهمان اين پرونده سنگين و مهم بجاي آنكه تحت تعقيب و در بازداشت باشند مشغول فعاليت هاي سياسي به نفع همان جرياني هستند كه پشت پرده پرونده پاليزدار قرار دارد.



بسيج دانشجوئي دانشگاه امام صادق در نامه اي سرگشاده خطاب به رئيس جمهور به سياست هاي نفتي دولت اعتراض كرد. سكوت درباره قيمت گاز خريداري شده از تركمنستان و مسائل مربوط به كرسنت از محورهاي اعتراض هستند.



توزيع 10 هزار سي‌دي از سفرهاي استاني احمدي‌نژاد
شنيده شده كه معاونت اجرايي نهاد رياست‌جمهوري تهيه و تكثير بيش از 10 هزار سي‌دي از كليپ سفرهاي استاني محمود احمدي‌نژاد را كه تحت نظارت جواد شمقدري مشاور هنري احمدي‌نژاد ساخته شده سفارش داد. به گزارش سايت تريبون اين سي‌دي‌ها قرار است در ايام دهه فجر در برنامه‌ها و همايش‌هاي مختلف توزيع شوند.



اعتراض كارگران شركت ذغال‌سنگ البرز شرقي
آخرين خبر شنيده اينكه كارگران شركت زغال‌سنگ البرز شرقي در صحن فرمانداري ويژه شهرود با برگزاري تجمعي اعتراض كردند. به گزارش آژانس ايران‌خبر اين كارگران كه حدود 200 نفر بودند به سمت فرمانداري حركت كرده و اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت حقوق‌شان اعلام كردند.
اعتراف تابش به مخالفت طيفى از اصلاح طلبان با امام(ره) و انقلاب
محمدرضا تابش نماینده اردکان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی به طور تلویحی و سربسته اعتراف کرد که بخشی از اصلاح طلبان مخالف نامزدی خاتمی یا مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری هستند.
محمدرضا تابش که با خبرگزاری ایلنا مصاحبه می کرد گفت: «مخالفان امام (ره) و انقلاب با تمام توان قصد دارند مانع حضور خاتمی و موسوی در انتخابات شوند» و با توجه به این که طیف قابل توجهی از مدعیان اصلاحات بارها در مصاحبه ها و نوشته های خود با حضرت امام(ره) و آموزه های انقلاب مخالفت ورزیده اند، سخن محمدرضا تابش را می توان اشاره سربسته وی به مخالفت بخش عمده ای از اصلاح طلبان با خاتمی و موسوی ارزیابی کرد.
گفتنی است در پی جدایی و انشعاب کروبی از جبهه اصلاحات و انتقادات جدی ومستند وی به حرکت های ضد امام و انقلاب در این جبهه که هیچگاه با پاسخ مستندی از سوی مدعیان اصلاحات روبرو نشد، بخشی از نیروهای جبهه اصلاحات اظهارات کروبی را قابل تأمل و در خور بررسی دانسته و از همین نقطه با حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب زاویه گرفته اند.
ظاهراً محمدرضا تابش با زبان کنایه به این طیف از افراطیون جبهه اصلاحات که مخالفت های کور آنها با آموزه های امام و انقلاب زبانزد است اشاره دارد و می کوشد جبهه اصلاحات را از همراهی طیف یاد شده تطهیر کند. این در حالی است که برخی از مدعیان اصلاحات در دوران حاکمیت خود بدترین و زشت ترین اهانت ها را به ساحت مقدس امام (ره) و انقلاب روا داشته و بقیه با سکوت خود آنان را تایید کرده بودند.


شتر در خواب بيند پنبه دانه!
یک ضدانقلاب مقیم خارج از توافق اپوزیسیون ایرانی و اوباما به منظور تلاش برای روی کار آمدن لائیک ها در ایران خبر داد.
باشگاه خبرنگاران روز گذشته به نقل از پایگاه اینترنتی «کیان نیوز» خبر داد که «فرهنگ قاسمی» از فعالان اپوزیسیون در خارج از ایران طی مقاله ای در این سایت نوشته است: «تیم خاورمیانه ای اوباما پیشنهاد اپوزیسیون خارجه نشین ایرانی را مبنی بر این که از فرصت انتخابات در ایران باید استفاده کرده و زمینه روی کار آمدن یک جریان لائیک را طی سال های آینده در ایران فراهم کرد پذیرفت.»
وی در ادامه این مقاله از تشکیل کمیته ای خبر داد که قرار است تا یک ماه آینده نظرات خود را در این زمینه به تیم اوباما ارائه دهد.


سازمان سيا: خاورميانه در کنترل هوشمندانه ايران است
رئیس اسبق بخش خاورمیانه در سازمان سیا از دولت اوباما خواست برخلاف دولت های قبلی، فرصت تفاهم با ایران را از دست ندهد.
رابرت بائر در مصاحبه با نشریه فرانسوی نودل ابزرواتور ایران را باثبات ترین، با نفوذترین و قدرتمندترین کشور خاورمیانه دانست و گفت: ایران از لحاظ استراتژیک کشوری بسیاری خویشتندار است و برای درازمدت به محاسبه ضربات خود به دشمنی چون آمریکا که در طراحی اقدامات خود برای دورتر از یک هفته ناتوان است، می پردازد. ایران یک امپراتوری دوزیستی است. ایران هم به تسلیحات کاملاً مدرن و هم استراتژیک جنگ های چریکی و نامتقارن تکیه دارد که نمونه آن در عراق و لبنان و فلسطین دیده می شود. حضور ایران ملموس نیست اما همه چیز را در کنترل دارد.
این مقام سابق سیا اضافه کرد: راز موفقیت ایران این است که توانسته به متحدان خود نظیر حزب الله قدرت و احترام ببخشد. سیدحسن نصرالله به عنوان رهبری مستقل عمل می کند. این نظام واگذاری قدرت نه به پول وابسته است و نه به اجبار بلکه ریشه در باوری مشترک دارد. پیام ایران این است: تنها ایران می تواند به تفرق و سلطه غربی ها در خاورمیانه خاتمه دهد. ایران از این جهت تنها امید معتبر و موجود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.637 seconds.